Byłam na wagarach, ale nie żałuję... V Warmińsko-Mazurskie Spotkania Blogerów - 15.11.2015

Pamiętacie, co robiliście w niedzielę dwa tygodnie temu? Pewnie nie. A ja pamiętam. No bo jak mogłabym zapomnieć... Byłam na wagarach, ale to taki mały sekret. Zobaczcie jak je spędziłam.

Kiedy zobaczyłam,  że ogłoszony został "nabór" na V Warmińsko-Mazurskie Spotkania Blogerów postanowiłam się zgłosić. A nuż się uda... No i udało się. Widok Szefowej Gangu na liście uczestniczek wywołał u mnie pisk nieposkromionej ekscytacji. Codziennie, w myślach swoich, skreślałam kolejny dzień do spotkania, aż w końcu nadeszła długo oczekiwana niedziela... 15 listopada 2015 r.

Spotkanie odbyło się w Olsztynie, w Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji, a jego organizatorką była Roksana, autorka bloga Dzwoneczkowy Raj Mamy. Muszę przyznać, że spisała się fantastycznie.




 
Na uczestniczki, a było nas szesnaście, czekał bardzo ciekawy program spotkania. Oprócz czasu na pogaduchy, pyszne jedzonko i kawę, były zaplanowane bardzo ciekawe prelekcje, trafiające w samo sedno zainteresowań większości mam.

Po oficjalnym otwarciu spotkania, na pierwszy ogień poszła prezentacja firmy Pramerica. Pani Joanna Stocka opowiedziała nam o polisach i ubezpieczeniach, a także o korzyściach wynikających z ich posiadania. Warto się tym tematem zainteresować.



Następnie Pani dr inż. Hanna Pluszka, dietetyk, przekazała nam dawkę istotnych informacji na temat żywienia dzieci, a zaraz po niej parę słów od siebie dołożyła Pani Magdalena Kołodziej z Fundacji MY Pacjenci, która promuje akcję "Głodni Zmian".



Na koniec, Pani doktor Milena Długozima z Krainy Zdrowego Uśmiechu opowiedziała nam o tym, jak dbać o ząbki naszych dzieci, kiedy po raz pierwszy wybrać się do stomatologa oraz na co zwrócić uwagę przy codziennej higienie jamy ustnej.



Miałyśmy również chwilę na to, aby powiedzieć pozostałym uczestniczkom kilka słów o sobie i swoim blogu.



Na koniec zaplanowana została licytacja, z której dochód został przeznaczony na potrzeby podopiecznych olsztyńskiej fundacji "Przyszłość dla dzieci". Dziewczyny walczyły o fanty niczym lwice, ale dzięki temu udało się zebrać 1721 zł, które zostały przekazane na ręce Pani Joanny.



Spotkanie zakończyło się słodkim akcentem - pysznym tortem.



Ja przybyłam na spotkanie sama, ale mamy, które zabrały swoje pociechy, mogły spokojnie uczestniczyć w spotkaniu dzięki opiece nad dziećmi, którą zapewniły Groszki i Warmiolandia.


Atmosfera była przemiła. Dziewczyny, które w przeważającej większości znałam jedynie z ich blogów, okazały się zabawnymi, wyluzowanymi i przesympatycznymi babkami.


Podziękowania należą się sponsorom spotkania:

Wróciłam do domu bardzo zadowolona :) Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę miała okazję spotkać poznane osoby.



No i jeszcze raz wielkie podziękowania dla Roksany :) Było super :)



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku. Jeśli masz ochotę pozostawić komentarz, zrób to śmiało. Będzie mi bardzo miło. Pamiętaj jednak, że nie toleruję szeroko pojętego chamstwa. Na konstruktywną krytykę zawsze znajdzie się tu miejsce :)