Minął rok...króciutkie podsumowanie + urodzinowe rozdanie!!!

Rok temu, jako autorka swojego starego bloga, wzięłam udział w niezwykle inspirującym dla mnie wydarzeniu. "Blogi Weekend" w Galinach to było coś - super ludzie, piękne miejsce, wspaniała atmosfera. Pełna pomysłów i zapału wróciłam stamtąd z decyzją, aby urzeczywistnić myśl, która chodził mi po głowie od jakiegoś czasu - pomysł na Szefową Gangu. I tak się zaczęło - 18 marca 2015 r. pojawił się pierwszy wpis. Dziś z tej okazji mam dla Was niespodziankę. Jesteście ciekawi, co to takiego?



Przez ten pierwszy rok, jak to w życiu, były wzloty i upadki, czas dużej aktywności i głowy pełnej myśli oraz czas stagnacji i wycofania. Czasem zarządzanie przejmował brak czasu, a czasem brak weny.

Jeśli śledzicie moje blogowe poczynania, wiecie, że dotykam wielu tematów - piszę o swoim życiu, przemyśleniach, o rodzicielstwie, wrzucam przepisy, drobne recenzje. Jak to bywa w życiu kobiety, matki i żony - wszystkiego jest po trochu. Wiele radości sprawia mi pisanie, ale jeszcze więcej odzew, jaki mam od Was. Chciałabym abyście z przyjemnością odwiedzali mój blog, a czytanie moich postów wzbudzało u Was uśmiech, refleksję lub chęć działania. Stąd też intensywnie myślę nad zmianami szaty graficznej i sądzę, że w przeciągu następnych kilku tygodni blog nabierze nowych kształtów :)

Czy będzie zatem nietaktem, jeśli złożę sobie samej urodzinowe życzenia? No pewnie, że nie - w końcu to życzenia dla Szefowej Gangu, prawda? Czego zatem jej życzę? Życzę niekończących się zasobów pomysłów i inspiracji, życzę wielu radości, które będą impulsem do działania, życzę zadowolonych i wciąż powracających czytelników (nie tylko takich, którzy pojawią się i znikną zaraz po rozdaniu ;) ), życzę lepszej organizacji czasu, tak, aby wpisy pojawiały się częściej oraz, i to chyba najważniejsze, nigdy niemalejącej satysfakcji z tego, co robi.

A teraz czas na obiecane prezenty. Dla mnie? Nie!!!! Dla Was - moich czytelników.


Z okazji pierwszych urodzin mojego bloga macie szansę na wygranie jednego z dwóch zestawów pod tytułem "coś dla mamy, coś dla dziecka".

Zestaw nr 1: 
suchy szampon Batiste, żel pod prysznic Yves Rocher oraz 2 śliczne grzechotki firmy Fisher Price.



Zestaw nr 2: 
woda perfumowana Mohito Lilly (50ml), woda termalna Vichy, zestaw 3 podwójnych maseczek do twarzy oraz puzzle Trefl z motywem księżniczek Disneya (30 elementów).


Prezenty całkiem fajne, prawda? 
Jak więc zdobyć szansę na wygraną? To bardzo proste:

1. Polub profil Szefowej Gangu na Facebooku --> TU
2. Polub grafikę konkursową na Facebooku --> TU
3. W komentarzu pod grafiką konkursową na Facebooku napisz: jaki rodzaj wpisów na blogu lubisz czytać najbardziej (czyli jakich wpisów chcesz więcej) oraz który zestaw wybierasz.

Dodatkowe zasady:
1. Rozdanie trwa od dnia dzisiejszego tj. od 18 marca do 31 marca (do północy) - równe dwa tygodnie.
2. Wyniki zostaną ogłoszone na Facebooku w przeciągu tygodnia od zakończenia rozdania - zaglądajcie więc regularnie, żeby Was nie ominęły żadne wieści :)
3. Każda osoba może zgłosić się tylko raz - tylko po jeden zestaw.
4. Zwycięzcy zostaną własnoręcznie wylosowani przez moje dzieci.
5. Fundatorem wszystkich nagród jestem ja - Szefowa Gangu. 
6. Wysyłka nagród tylko na terenie Polski.
7. Zwycięzcy są proszeni o wysłanie swoich danych adresowych albo w wiadomości prywatnej na Facebooku albo na maila na adres szefowa.gangu@gmail.com. Jeśli tego nie uczynią w przeciągu dwóch tygodni od ogłoszenia wyników, wylosuję kolejne osoby.

No to zaczynamy. 3... 2... 1... Start!!!

Wszystkim życzę powodzenia!!! :)

8 komentarzy:

  1. Dużo pomysłów i inspiracji! :*
    p.s. to dyskryminacja bezdzietnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam ;) W rozdaniu udział może wziąć każdy :)

      Usuń
  2. Gratulację! I oczywiście najlepsze życzenia - no wiem, nieco spóźnione, ale to nie znaczy, że mniej szczere :D Wspaniałych pomysłów! Czasu na ich realizację! I kolejnego spotkania, tak inspirującego jak rok temu w Galinach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę Ci tego wszystkiego czego sama sobie życzyłaś z całego serca, a sobie żebyś nie znikła przypadkiem bo choć nieregularnie za to obowiązkowo raz na jakiś czas tu bywam.... Pisz, bądź i istniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana :) A Ty jesteś tu zawsze mile widziana, więc wpadaj kiedy tylko możesz :)

      Usuń

Drogi czytelniku. Jeśli masz ochotę pozostawić komentarz, zrób to śmiało. Będzie mi bardzo miło. Pamiętaj jednak, że nie toleruję szeroko pojętego chamstwa. Na konstruktywną krytykę zawsze znajdzie się tu miejsce :)