Ludzie? Potwory!

Siedzę, słucham i czuję, że oczy robią mi się wilgotne. Ogarnia mnie dziwna niemoc i uczucie, że mój umysł, zdawało mi się do tej pory dość chłonny, nie ogarnia pewnych rzeczy. Zabić dziecko... Jak można zabić swoje dziecko? Jakiekolwiek dziecko.

Małe, bezbronne dziewczynki skrzywdzone przez zwyrodnialców. Bez powrotu. Nie miały szans nacieszyć się swoim beztroskim życiem, które powinny przepełniać kolorowe baloniki, kokardki, lalki i wata cukrowa. Całusy i przytulasy od mamy, wygłupy z tatą.

Tatą... Tatą, który powinien być dla dziecka parasolem, a dla córeczki wzorem superbohatera czy dzielnego rycerza na białym koniu, przeradzającym się z biegiem lat w niedościgniony ideał mężczyzny. Jedyny, najukochańszy tata. Przez lata byłam córeczką tatusia i nic nie dawało mi takiego poczucia bezpieczeństwa jak uścisk jego ręki i słowo, że będzie dobrze.

Wizja ta upada jak domek z kart, gdy słyszę, że tata zabił swoje dziecko - zamordował swoją 5-letnią córeczkę, słodką i bezbronną, i bestialsko porzucił w parku. Jak zwierzę... Choć śmiem twierdzić, że obrażam w tym momencie królestwo naszych ziemskich przyjaciół. Podobno zwierzę zabija tylko, gdy jest głodne.

A kim trzeba być, żeby zaciągnąć małą dziewczynkę do samochodu, zgwałcić, a jak by jeszcze temu było mało, na koniec pozbawić życia? No kim? Potworem. Takim z najgorszych horrorów i sennych koszmarów. Od razu myślę, że brak kary śmierci to ogromny błąd. Jej przeciwnicy powiedzą, że trzeba mu dać szansę, a nuż się zresocjalizuje i wyjdzie na starość na ludzi. A czy on dał swojej ofierze szansę na cokolwiek? Nie. Pozbawił ją i jej najbliższych wszystkiego.

Szok, złość, przerażenie, przeogromny smutek i współczucie, a zarazem pustka. Brak mi słów.

10 komentarzy:

  1. Ja nie moge czytac o takich sprawach, bo chce mi sie non stop plakac i jest mi strasznie przykto.. Jak mozna bylo zrobic cos takiego Dziecku. Trzeba byc zwyrodnialcem. Nie wierze w resocjalizacje, szczegolnie w takim przypadku. Wszystkim, ktorzy krzywdza Dzieci powinni podlegac jednej karze i bez cackania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Tylko jak tu nie czytać, jak na każdym kroku słychać o takich tragediach :(

      Usuń
  2. Ten ojciec co zabił pięciolatkę podobno był chory psychicznie - nie rozumiem zatem, dlaczego matka pozwalała przedszkolu wydawać mu dziecko. A ta 9-latka z Francji - okazuje się, że jej morderca miał odbywać wyrok. Uciekał do rodziny Anglii. Mała go oblała wodą z psikawki a on ją za to zgwałcił i zabił. Nie ma niestety w naszym systemie odpowiedniej kary na takich psycholi. Powinni mu uciąć przyrodzenie na żywca i zostawić żeby się wykrwawił na śmierć. A temu ojcu, to już kompletnie brak słów. Najbliższa rodzina...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno mama tej dziewczynki próbowała właśnie ograniczyć ojcu prawa rodzicielskie. Przez co ona musi teraz przechodzić... Koszmar :( No i też jestem za kastracją na żywca.

      Usuń
    2. Też o tym słyszałam, aczkolwiek teraz na tvn24 czytam że niby nie chciała mu ich ograniczać. Nic pewnego na razie nie wiadomo... Niemniej jednak oby dostał najwyższą karę

      Usuń
    3. Najgorsze tylko jest to, że żadna kara, nawet najsurowsza, nie przywróci życia temu biednemu dziecku :(

      Usuń
  3. Ja nie mogę czytać o czymś takim, bo od razu płaczę... i jeszcze bardziej przytulam synka.
    A tak do zwierząt to zabijają nie tylko wtedy, gdy są głodne. Na przykład lew potrafi zabić młode samicy, aby ta mogła znowu być płodna. Natura jest okrutna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w takim razie człowiek pasuje do całego ekosystemu. Ja od kiedy jestem mamą, jeszcze bardziej emocjonalnie reaguję na takie rzeczy.

      Usuń

Drogi czytelniku. Jeśli masz ochotę pozostawić komentarz, zrób to śmiało. Będzie mi bardzo miło. Pamiętaj jednak, że nie toleruję szeroko pojętego chamstwa. Na konstruktywną krytykę zawsze znajdzie się tu miejsce :)